Post by rhythgersreaserme on Feb 28, 2022 13:28:26 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Teslagrad ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Teslagrad IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyde kode glitch penge ▞▞▞
▞▞▞ Teslagrad 2022 version ▞▞▞
Ikke hvad jeg ledte efter.
Gg
Dejligt spil, men for haltende på min pixel 5
Kontrollerne er i orden, det er et virkelig hårdt spil, men god grafik.
Sup
Teslagrad Petualangan lhn
Fantastisk grafik, udfordrende spil. Brug en bluetooth controller, gør kontrollerne nemmere og sjovere at spille. Ikke for spilleren, der bare vil rive sig igennem spillet.
kontroller er gode meget imponeret fortsæt det gode arbejde !!!!
Fantastisk puslespil platformspil.
Absolut mareridt at prøve at kontrollere. Dette spil var bestemt ikke beregnet til at blive spillet med touchscreen-kontroller, da du blokerer de nederste hjørner af skærmen, mens du bruger dem, og gæt hvad? FJENDER GIDER AT OPSTÅ DER. Halvdelen af tiden kan du ikke få fyren til at bevæge sig i den rigtige retning, og spillet er for straffende med kontrolpunkter i betragtning af dets affaldskontroller. 0/5 hvis jeg kunne vurdere så lavt.
Inkonsekvent fysik, upræcis, "flydende" hardware-gamepad-kontroller, uintuitive, frustrerende gåder (med middelmådige hints), og dette var i begyndelsen af spillet. Ingen sky gemmer, og startmenuen har forvirrende "boks"-ikoner, der ikke vises, hvis de er markeret tydeligt. Som fan af Metroidvania-spil kan jeg ikke anbefale dette spil til nogen, medmindre de elsker irriterende, rasende platformspillere som "Super Meat Boy" osv. EDIT: - I modsætning til udviklerens svar, er kontrollerne IKKE blevet rettet.
Smukt spil. Udfordrende og dyb. Mit eneste problem er med min egen evne til at være dygtig med mobile kontroller til denne platform. Får dig til at tænke, og det er udfordrende. Hvad mere kan du forlange.
Da jeg først begyndte at spille Teslagrad, lagde jeg mærke til, at mange af puslespillene krævede noget høj præcision og reaktionstid, hvilket er et tegn på et pc-spil. Jeg gik videre og tjekkede, og ja, dette er en port til et pc-spil. Jeg blev ved med at prøve at klare mig med det leverede kontrolskema, men til sidst, senere i spillet, endte jeg med at blive virkelig frustreret og hængende, fordi gåderne ikke er designet til touchscreen-kontroller. Jeg er sikker på, at pc-versionen er langt bedre, så køb den i stedet for.
Meget innovativt.
fantastisk puslespil platformspil fantastisk kontrol. var meget overrasket over hvor godt sat gogetber det er!
Castroso y casi injugable synd uden kontrol. Ingen pierdan su dinero. Acepto un buen reto de vez en cuando pero no está hacho para ser jugado en una pantalla táctil.
Ikke nok instruktion til, hvad du skal gøre for at komme videre gennem niveauet, og ingen måde at forsvare dig selv, så du kan løbe. For hårdt.
Fantastisk koncept og grafik...for godt! På nogle punkter blev spillet for hakket, og kontrollerne var umulige at bruge. Det var ikke sjovt.
Frustrerende og med finurlige kontroller fører til ekstremt frustrerende gameplay.
Forsinker min f-in Pixel 4!! Og jeg tvivler virkelig på, at det er de fantastiske visuelle effekter, det er bare dårlig programmering eller malware eller noget... Denne ting kan spille flysimulator ved 90 fps 4k, så... den er ikke forfærdelig i konceptet, men softwaren som software er ikke god nok . seriøst et platformspil, der trækker 5 fps på en Pixel 4... 🙄
Teslagrad સાહસિક lje
Tank Stars Arcade qlb
Spillet fortjener 5 stjerner, men vibrationen er utroligt distraherende, og det at jeg ikke er i stand til at slå det fra, har bogstaveligt talt fået mig til at stoppe spillet ofte bare for at stoppe det.
Teslagrad Seikkailu pjb
uspillelig, dårlig port, mitsotaki katharma
Slags irriterende kontroller, ingen engagerende historie, masser af utilfredsstillende platformspring. Noget sej mekanik og rumløsning, men ikke min kop te.
Jeg elsker konceptet, men dette spil er ikke egnet til mobil. Det er sjovt og udfordrende og kræver noget opfindsomhed at finde ud af gåderne. Og hvis det BARE var et puslespil, ville det være fint. Men der er dette mærkelige kampaspekt? Jeg kom til den første "chef", tror jeg, og efter at have gået på den i flere dage, er frustrationen for meget. Der er ingen hints, ingen tips og vage kontroller. Det ser også ud til at mangle en overordnet historie, hvilket er trist. Sæt dette på pc eller switch, ret det lidt, og det ville være et fantastisk spil.
Uspillelig på pixel 4, den har så meget forsinkelse, at du ikke bør genere.
Brug ikke standardkontrollerne. Der er meget platformspil, og der er mange øjeblikke, der kræver stram kontrol. Den statiske dpad gør spillet spilbart, og en controller er endnu bedre. Hvis du køber dette spil og ikke ændrer kontrollerne, får du ikke det bedste indtryk af spillet. Dette er en god platform puslespil. Gennemse anmeldelserne, og du vil se en masse ros, og de er ikke forkerte, men bedøm det ikke baseret på standardindstillingerne.
Meget godt spil, nogle gange for hårdt med berøringsskærm
Installeret på Android TV ved hjælp af Logitech F710. Kun springknappen virker. Kan ikke gøre andet. Hvilket spild af penge.
Teslagrad Petualangan wyyd
grafikken er fænomenal, kontrollerne er ikke så gode
Det er næsten umuligt at gøre noget timing baseret med touch-kontrollerne
Mekanisk brudt port. Dette er en præcisionsrefleks platformer, men kontrollerne er blevet dæmpet ned på en sådan måde, at ellers verdslige actionkombinationer praktisk talt er umulige. Jeg er cirka halvvejs gennem spillet og har brugt mere tid på at kæmpe mod kontrollerne end på at løse gåder. nogle eksempler: - spring er knyttet til samme knap som bindestreg, så du kan ikke springe uden at hoppe - røde og blå auraer og jump/dash er alle placeret på din tommelfingerplads, hvilket gør begge dele super besværligt på én gang
Dejligt spil at have på mobiltelefonen.
Det er ok nu at spille i Android 11. Tak for bekymringen
Dette er uden sammenligning et af de bedste spil, der nogensinde er lavet. Et mesterværk af lore, uden et eneste ord sagt. Historien og spillet er fejlfri på alle tænkelige måder. der er ingen måde, nogen nogensinde ville hade dette fremragende spil.
Smukt spil, men kontrollerne er ikke gode.
Enestående port til pc-spillet. Kontroller har lidt af en indlæringskurve.
fantastisk platformspil til tider laggy, men det er normalt på denne enhed, jeg bruger, som er min chromebook. Solidt spil gennem hele den bedste oplevelse er på en controller, selvom den ellers vil føles virkelig skæv
Fantastisk spil, elsker udseendet, men kontroller er lidt frustrerende på telefonen sammenlignet med legit konsoloplevelse.
vildt fedt spil
Langt ude!
Det er bare slemt. Så mange dårlige designs. Hvorfor skal jeg være i et kulsort rum uden retning lige efter teleporteringen? En one-shot boss, der har en ildånd, der dækker 90 % af gulvet? Bare hvorfor? Det er ikke dygtighed på en telefon på det tidspunkt, det er held.
for 5 dollars, det er et godt puslespil, lad dig selv udforske områder, du kan finde ting, der vil hjælpe dig. Åh, og den første chef er svær, let at dø.
Fungerer fint offline, og berøringskontrol virker fint indtil videre. Hvorfor alle de dårlige anmeldelser. RedmiNote9Pro
super sjovt
Mine fingre bøjer ikke på den måde.Misforstå mig ikke, spillet er fantastisk, men når du har en glansløs brugergrænseflade, flydende kontroller og niveaudesign, der er lavet til at skrue med dig, bliver min tålmodighed udtømt. Bare efter at have spillet i en time eller deromkring har min hånd kraftige kramper. Det er godt lavet, historien er interessant, jeg kan godt lide ideen, men den er ikke perfekt.
Gameplayet stinker. Ikke underligt, at dette affald er gratis her. Alle de forskellige kontrolmuligheder er forfærdelige. Afinstalleret.
Meget godt gået. Jeg bifalder dette spil for dets kreativitet, og controllerunderstøttelsen er fantastisk!